Inntak

Inntak VGS

Inntaket er nå publisert, vi ønsker alle hjertelig velkommen og gleder oss til å bli kjent med dere!

Elever har første skoledag mandag 21. august etter følgende oppsett:
Kl. 9.00: Alle klasser Vg3 og Vg2
Kl. 10.00: Alle klasser Vg1

Alle elever i vg1 vil motta et velkomstbrev i eposten som er registrert i vigo etter 2. inntaket (etter 11. august). Her blir det gitt generell informasjon om fagvalg, skolestart og forsering.

Vi får veldig mange henvendelser rundt forespørsel om å komme i samme klasse. Det vil dessverre være umulig for skolen å legge til rette for disse ønskene. Elever med vedtak, får egen informasjon rundt dette, fra skolens rådgivere.

Videregående skole er en ny start for alle elever. Vi ønsker å legge til rette for at uansett hvilken klasse man går inn i at man skal bli kjent med nye mennesker og får en god klassetilhørighet.

Studieleder som har ansvar for inntak, er tilbake 10. august.

Skolens administrasjon holder stengt fra 07. juli - 28. juli, og er bemannet igjen fra 31. juli.

Husk at dere alltid kan sende e-post til skolens postmottak på postmottak.vika.vgs@osloskolen.no. Henvendelser håndteres når administrasjonen åpner etter ferieavvikling.