5.etasje - elevavis

a

Dette er kun starten, men vi vet du ikke vil angre på det valget. Frøet til Oslos beste elevavis er sådd og en spire er allerede begynt å vokse. En spire som skal vokse seg minst fem etasjer med mange flotte grener. Vi gleder oss til denne vokser videre, og blir stor og sterk.

Dette skal være et sted hvor elevenes hverdag skal dekkes, samt viktige saker fra både samfunnet og elevmiljøet.

5.etasje er uavhengige fra skolens ledelse, og vi ønsker å sette lys på saker som påvirker vår hverdag.

Selv om vi ikke helt vet hva fremtiden bringer, er vi sikre på at du kan forvente god journalistikk med grunnlag i Vær varsom-plakaten. Vi ønsker gjerne flere på laget som journalister og fotografer og er åpne for meningsinnlegg. Er det en sak du brenner for og ønsker å skrive om, ta kontakt med oss.

Hilsen Julie Andersen og Manuela Ørnhøi.

Redaktørene 5. etasje