Godt nyttår

hender som holder gnister i luften

Denne terminen skal det skje mye spennende ved skolen. Til våren vil skolens aller første kull motta sine vitnemål etter tre år på Vika videregående skole. Det er en historisk begivenhet, som vi gleder oss masse til.

I februar har vi premiere på skolens første revy og elevene jobber hardt for å gjøre seg klare for det. Vi gleder oss enormt til å se resultatet og håper mange har lyst å komme og få med seg opplevelsen.

Det daglige faglige arbeidet er naturligvis det som fylles mest, også denne våren. Hver dag møter elevene vårt høyt kvalifiserte lærere i de ulike fag og i perioder på tvers av fag. Vi jobber målrettet for at alle elevene våre vil nå sine mål før de tar sommerferie 21. juni.

Vi gleder oss også til å åpne dørene for elever i 10. klasse og deres foresatte onsdag 24. januar, kl. 16-19. På Åpen dag vil du få et inntrykk av hva det innebærer å være elev ved skolen vår og hva du kan forvente, hvis du er elev hos oss fra høsten 2024.

Vi håper alle har kommet godt fra start i det nye året!

Stine Jeppesen, rektor