Vi bygger det beste teamet på Vika!

Passion led us here

Vi er så glade for å kunne presentere Vika sine ansatte fremover.

Vi har nå ferdigstilt prosessene rundt ansettelser, og kan med stolthet meddele av vi har hatt enorm pågang til alle stillingene vi har utlyst.

I desember fikk vi på plass ytterligere to ledere på Vika: Torgrim Talleraas og Stian Jespersen.  Disse to hadde oppstart på skolen i henholdsvis mars og april, og de er godt i gang med rammene for skoleåret. Det arbeides blant annet med å få til en timeplan som gjør at vi kan jobbe sånn som vi ønsker å få til på Vika, med å få bygget klart og nyoppusset til å ønske dere velkommen i august, med innkjøp av utstyr - både teknologi og andre læremidler, og med å få på plass enda flere samarbeidspartnere for skolen.

Vi har videre fått på plass alle lærerne, en førstekonsulent og senest en driftsleder. Videre er vi heldige å få på plass ressurspersoner på Skaperverkstedet som skal hjelpe oss både å ta i bruk verktøyet og samtidig gjøre det så det gir mening i fagene.

Når dere kommer til oss i august vil alle ansatte ta i mot dere med varme og stor glede. De har selv uttrykt at det de gleder seg mest til, er å møte Vika-elevene! De ansatte er alle sammen opptatte av gode relasjoner, trygge rammer, et godt elevmiljø, utforskende undervisning, relevans i opplæringen, praktisk læring, samarbeid og ny teknologi. De ønsker å ta dere med på skaperverkstedet vårt og rundt i byen for å tydeliggjøre sammenhengen mellom det dere lærer teoretisk i fagene og det som vil møte dere senere livet.

Følg med oss på våre sosiale medier for å få et glimt av vårt utrolig kompetente personalet!